Sunday, August 29, 2010

THE SCOTTIE, a fabulous little dog...



...som faktisk ikke er liten i det hele tatt. Noe alle som har hatt en skotte allerede vet.
I fjor (2009) ble det kun født ni skotter i Norge. Jeg har kjøpt en av dem - men dette kommer jeg tilbake til i et annet innlegg. Med denne bloggen ønsker jeg å slå et slag for skotsk terrier her til lands, slik at interessen for rasen skal bli større. Har planer om å legge inn nye innlegg i alle fall en gang i uken, så følg med og registrer deg gjerne som fast følger av bloggen. Det gjør du ved å klikke på ikonet under logoen min.
Bildet er av min nye lille jente, Lulu. Født 14. mai 2009.


...that in actual fact isn´t little at all in any sense of the word, which is something that everyone who has owned a Scottie already knows.
Last year only nine Scotties were born in Norway. I bought one of them, which is something I´ll get back to in a blog later. With this blog I hope to raise the general interest, and knowledge, of the breed in this country. I intend to publish something every week, and even though some of the entries will be specific to Norway, perhaps they will be of interest to Scottie-lovers in other countries as well. If you like you can register as a follower of my blog by clicking on the icon directly under the blog site logo.
The picture is of my new baby girl, Lulu. Born 14. May 2009.




No comments:

Post a Comment