Saturday, March 19, 2011

Bring it ON









































Dette var utsikten fra min spisestue kl. 07:30 i dag. Som du ser så er det fortsatt vinter ute med 8,8 minusgrader, men solen skinner inn fra Brevik og min artsfrende (i dobbel forstand), Liv Scheflo, i øst. Det kjennes varmt og godt. I vinduskarmen ser du min Elisabeth Knap figur på trinser og et utvalg Åse Cornér-figurer. Gjennom vinduet ser du fjorden, dit ned jeg nesten daglig går tur med barna mine.

This is the view that met me in my dining room at 07:30 this morning. You can tell that winter is still in control ouside, it was actually minus 8,8 degrees C this morning, but the sun is getting stronger each day now. Thank goodness. Bring it on!
On the windowsill you might notice my Elisabeth Knap Scottie, and my Scotties from Åse Cornér. Through the window you can see the fjord (Frierfjorden), where I take my babies for their walkies almost every day.

No comments:

Post a Comment