Wednesday, March 30, 2011

My HOME is my castle



















Tror ingenting på å lese i stjernene eller i horoskop - annet enn at jeg visstnok er en typisk Kreps. En veldig hjemmekjær type som liker å gjøre det hyggelig og pent rundt meg. Etter vinterens strømregninger er jeg glad og takknemlig for at jeg ikke bor i et slott. Her er jeg utenfor Läckö slott ved Lidköping i Sverige i august 2009 - jeg har akkurat hentet Lulu (Pocket´s Rocket, etter Ch. Dundee Black Wood x Ch. Dundee So Explosive) og vi nyter noen av mine siste feriedager sammen.


I don´t believe in reading the stars or in horoscopes - other that that I am supposed to be a typical Cancer. I love the comforts of my own home, and love to make my surroundings look beautiful. However, after receiving some quite large (!) electricity bills this winter, I´m happy that I don´t live in a castle. This picture is taken outside Läckö castle in Sweden in Augsut 2009. I´ve just picked up my new puppy Lulu here (Pocket´s Rocket, out of Ch. Dundee Black Wood x Ch. Dundee So Explosive), and we are enjoying my last days of holiday together.

No comments:

Post a Comment