Sunday, May 15, 2011

Beware of the dog? Or the owner?



















Generelt sett synes jeg mennesker som brenner for noe, eller som virkelig går opp i en hobby de har, er mer spennende enn de som ikke interesserer seg for noenting. Men vi kjenner vel alle typen (mennesketypen mener jeg), som ikke har annet på repertoaret enn sine egne hunder? Det kan være et mareritt å møte slike folk på hundeutstilling, men mange har nå fått et nytt medie å brilliere på, nemlig Facebook. Her kan de timesvis, hver dag, gjøre det de liker best: Å formidle til alle oss andre hvor fabelaktige hunder de har - nå også i tekst og bilde. 

Det er egentlig relativt trist å observere - i alle fall kjedelig.


PS! Selvfølgelig snakker også jeg om egne hunder (stopp meg om det blir for mye), det er de ekstreme hundefundamentalistene jeg vil "til livs" her!

Illustrasjon: The Ladybug Story

No comments:

Post a Comment