Wednesday, October 24, 2012

It´s the name of the game

Hva skal barnet hete? Jeg har fått endel forslag til navn på B-kullet mitt i løpet av de siste dagene. Noen mer poetiske enn andre. Forslagene Beavis, Butthead og Borat kom fra min bror og hans venner etter at de hadde moret seg med i finne navn de bare visste jeg kom til å elske, på en hyttetur sammen sist helg. Festlig familie og venner jeg har, sant?

Picking puppy-names is quite amusing, I think. I've had quite a few suggestions for names for my new B-litter throughout the last few days. Some of them more poetic than others. The ingenious proposals Beavis, Butthead and Borat were suggested by my brother and his friends, after they had been amusing themselves killing time on a weekend away last weekend, picking names they knew I simply would adore. Nice family and friends I have, right?

No comments:

Post a Comment